REKLAMACIJE
ARMtech prodaje proizvode za koje ovjerava jamstvene listove izdane od strane dobavljača odnosno uvoznika tih proizvoda za Republiku Hrvatsku u trenutku kupnje. Trajanje jamstva i jamstveni uvjeti proizvoda istaknuti su na računu ili na deklaraciji pojedinog proizvoda ili na stranicama uvoznika. Reklamacija neispravnog proizvoda vrši se proslijeđivanjem istog u ovlašteni servis čiji su kontakti istaknuti na jamstvenom listu ili na deklaraciji proizvoda. Prilikom proslijeđivanja neispravnog proizvoda u ovlašteni servis, potrebno je uz sami proizvod OBAVEZNO priložiti i kopiju računa, jamstveni list, detaljan opis kvara te kompletnu dokumentaciju i ambalažu. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete, već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ako se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik a njime niste zadovoljni ARMtech će Vam izaći u susret i odobriti zamjenu ili povrat sredstava. Iz takve usluge povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik a to su ( printeri, monitori, računalni programi (software), stolna i prijenosna računala, tablet računala, mobiteli i smartphone uređaji, TV uređaji LCD/LED/Plasma, knjige, asortiman rabljene robe, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu). Poklonjeni artikli dobiveni od ARMtech nemaju jamstvo. Ispravnost proizvoda gleda se prema ISO i ostalim standardima koji govore o ispravnosti pojedinih proizvoda. Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje uključeni su i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe kao i neovlaštene ugradnje istih proizvoda te spajanja s nekim trećima kao i spajanja na izvore napajanja. ARMtech nije ovlašteni servis te se SVE reklamacije proslijeđuju u ovlaštene servise koji odlučuju da li će reklamirani proizvod biti zamijenjen ili popravljen ili vraćen. Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkih oštećenja, više sile (udar groma, poplava, požar i slično), ishabanosti uređaja, overclockinga.. Ako se prilikom testiranja ustanovi ispravnost proizvoda, naplatiti će se testiranje u iznosu jednog radnog sata (26,54 € (200 kn) ). Prilikom povrata proizvoda, isti mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa potpunom dokumentacijom, svom pripadajućom opremom, dakle kako je i isporučen – u suprotnom povrat neće biti odobren. Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano: – transportom nakon isporuke – nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem – neprimjerenom radnom okolinom – neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma) – zbog rabljenosti samog artikla (vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja, itd.) – ako su skinute naljepnice s artikla (serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju, itd.) – ukoliko se utvrdi da je artikl korišten preko njegovih mogućnosti (overclockanje). – ako su vršene izmjene na artiklu (npr. stavljane su zamjenske komponente te je proizvod promijenio izgled) – neovlaštena osoba ugrađuje ili montira komponente – uz komponente ne dolaze uputstva na hrvatskom jeziku s obzirom na to da su namijenjene za ugradnju isključivo od strane ovlaštene osobe – spajanjem tablet računala na USB HUB bez zasebnog napajanja (navedeno dovodi do izgaranja USB sučelja tableta)
POPIS OVLAŠTENIH SERVISA
Na deklaraciji ili unutar svakog proizvoda nalazi se podatak o uvozniku i ovlaštenom servisu za isti.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte . • Na adresu: Hrvatskih žrtava 51, 33000 Virovitica • Na e-mail adresu: info@armtech.hr Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.