Brza i pouzdana dostava
Dostava se vrši putem dostavne službe, na području Republike Hrvatske, prema rasporedu dostave. Za proizvode u čijoj je specifikaciji drugačije navedeno i/ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke (subote i nedjelje se ne računaju u rok dostave), vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
Rokovi za standardu dostavu su od 3 radna dana do 10 radnih dana. Dostava je isključivo radnim danom. Radni dani su od ponedjeljka do petka izuzevši praznike i neradne dane. ARMtech ne može utjecati niti predvidjeti točno vrijeme koje će biti potrebno kurirskoj službi da dostavi proizvod s obzirom na situaciju s epidemijom korona virusa i ne odgovara za štetu prouzročenu kašnjenjem narudžbe.
Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe dobivat ćete e-mailom od ARMtech-a. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.
VAŽNO: U slučaju da plaćate gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi trošak se uvećava u paušalnom iznosu od 2,99 € (22,53 kn).
Ukoliko želite izbjeći taj dodatni trošak, preporučujemo odabir direktne bankovne transakcije, te u tom slučaju samo preuzmete paket.
Trošak dostave ovisi o veličini paketa i njegovim dimenzijama.
Mali paketi su paketi manjih dimenzija i teže do max. 15 kilograma. Veliki paketi su paketi s artiklima većih dimenzija i teži od max. 15 kilograma. Među manje pakete spadaju računalna oprema, telefoni, … Među velike pakete spadaju, bijela tehnika, televizije, gaming stolovi i stolice….
Uobičajena cijena dostave je 4,98 € (37,52 kn), osim ako se radi o velikim paketima za koje ćete biti obaviješteni o promjeni cijene dostave – maksimalna cijena je 13,27 € (100 kn) za kontinentalnu Hrvatsku (otoci nisu uključeni u tu cijenu)
Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu info@armtech.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, ARMtech zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.armtech.hr bez isporuke kupcu i sl.) ARMtech ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.